O školení
Ako prihlásených priviesť do lavíc? Každý, kto sa v školstve pohybuje vie, že počet prihlášok a počet detí, ktoré zasadli do lavíc sa veľmi líši . Dokonca i počet zápisových lístkov a počet detí v laviciach prvý školský deň je tiež rozdielny. My pritom nechceme prísť ani o jediného žiaka. Prečo žiaci ešte cez prázdniny menia svoje rozhodnutia a ako si udržať čo najviac prihlásených – to je obsahom školenia Prihláška je ešte len začiatok. Ukážeme si nutné minimum, ktoré by mala každá škola dodržať, aby neprichádzala zbytočne o žiakov. Predstavíme nástroje a praktické ukážky ako dotiahnuť proces prihlásenia do úspešného konca – práca a aktívne zapojenie nových žiakov, zber dát, SMSky, emailový marketing, direct call a vybrané prvky internetového marketingu.
„Chtěla bych poděkovat Než zazvoní za inspiraci pro marketing školy, kterou jsem na školení získala.“Mgr. Ivana Brodecká, OA a SZdŠ Blansko
Čo si účastníci školenia odnesú?
- Povedomie o marketingových technikách a možnostiach ich uplatnenia v školstve.
- Schopnosť dotiahnuť náborový proces do konca a „vo finiši“ nestratiť niekoľko cenných žiakov.
- Schopnosť používať moderné aplikácie na e-mailový marketing.
Obsah školenia
- Komunikácia nekončí s posledným dňom otvorených dverí
Veľa škôl so žiakmi po poslednom dni otvorených dverí nekomunikuje. Pritom do prihlášok často ostáva aj 8 týždňov! - Kľúčové styčné body komunikácie od DOD až po adaptačný kurz
Pozrite sa na kľúčové styčné body a nástroje, ktoré môžete využívať vo váš prospech v najkritickejšej fáze náboru. - Ako organizovať prijímačky tak, aby vám ďakovali aj rodičia neprijatých žiakov
Stačí dodržať jednoduché zásady customer care a modernej komunikácie – a zvládnete to úplne každá škola. - Základom dobrej komunikácie sú dáta
Ak chcete budúci rok viac študentov, musíte začať pracovať hneď. Prehľad dátových súborov potrebných pre efektívnu komunikáciu vám to značne uľahčí. - Spätná väzba a úprava produktu
Poznajte vlastné slabiny a využite priestor pre zlepšenie naplno. O úspechu školy rozhoduje povesť, ktorú máte iba jednu.
Ukážka prezentácie
Pre koho je školenie určené
Kurz je určený všetkým pracovníkom stredných škôl, ktorí sa starajú o prijímacie konanie, propagáciu, reklamu, PR alebo marketing. Typicky sú to riaditelia, zástupcovia riaditeľov, výchovní poradcovia, ale tiež učitelia, ktorí sa o propagáciu starajú nad rámec svojich pracovných povinností. Kurz je určený všetkým, ktorým nie je ľahostajný osud ich školy a chcú zistiť, ako efektívne zaistiť jej budúcnosť.
Cena a organizačné informácie
Cena ON-LINE: 64,90 € bez DPH – cena zahŕňa materiály ku školeniu
Po zaplatení a absolvovaní školenia obdržia účastníci certifikát
Školenie trvá 5 vyučovacích hodín
Pokyny k platbe, storno podmienky nájdete tu.
Prihláška na školenie
Požiadajte o termín vo vami zvolenom mieste alebo usporiadajte školenie len pre Vás na Vašej škole! Napíšte na kosikova@nezzazvoni.sk alebo rovno volajte na +421 944 285 670.