O školení

Školenie Šťastie praje pripraveným školám veľmi odporúčame práve v počiatočnom období náboru (jún-október). Účastníci sa naučia analyzovať žiakov vo svojej spádovej oblasti, porozumejú lepšie výchovným poradcom – zoznámia sa s výskumom medzi výchovnými poradcami na tému ich preferencií. Účastníci si tiež odnesú znalosť princípov vytvárania tlačených propagačných materiálov školy. V neposlednom rade urobíme plán príprav celého náboru a povieme si, ako zapojiť kolegov a tiež žiakov vlastnej školy.

Aktuálne termíny


 –    –    –

„Školení Štěstí přeje připraveným bylo úžasné, zapracovali jsme z něj několik poznatků a taky jsme udělali na naší škole dotazníkové šetření.“Alena Černá, Obchodní akademie Neveklov

Čo si účastníci školenia odnesú?

  • Náskok pred konkurenciou v štyroch kľúčových oblastiach – organizácia a riadenie kampane, tlačených materiálov, cielenie kampane a prácu s výchovnými poradcami.
  • Účastníci budú pripravení od začiatku pripraviť kampaň, ktorá bude funkčnejšia a efektívnejšia ako doteraz.
  • Kampaň pre prijímacie konanie 2019/2020 dosiahne väčšieho zásahu i efektivity.
  • Škola ušetrí desiatky hodín práce a zvýši dopad svojich náborových aktivít.

Obsah školenia

  1. Kde nájdeme našich potenciálnych žiakov?
    Ako je to dávno, čo ste si robili analýzu žiakov vo vašej spádovej oblasti? A nenachádzajú sa náhodou vaši potenciálni študenti aj za hranicami vašej spádovky? Ukážeme si, ako využiť interaktívne mapy, zoznam základných škôl a dáta o vašich súčasných študentoch k čo najlepšiemu cieleniu na konkrétne základné školy, a tým pádom k čo najefektívnejšiemu vedeniu náborovej kampane.
  2. Ako na výchovných poradcov?
    Na základe výskumu medzi výchovnými poradcami základných škôl si povieme, ako výchovní poradcovia vnímajú náborové aktivity stredných škôl. Prezradíme Vám, čo výchovní poradcovia vítajú a čo ich naopak obťažuje. Zabodujte u kľúčových osôb na základných školách.
  3. Ako na funkčné tlačené materiály
    Máte jasno v tom, ako by mala vyzerať brožúrka? Čo by malo byť na plagáte? Aké sú zásady pre správne prijatie informácií z tlačených materiálov? Vysvetlíme si základy výstavby grafických materiálov a ukážeme si, ako presne má vyzerať brožúrka, aby obsahovala to dôležité v stráviteľnej forme pre deviatakov.
  4. Naša škola, náš tím, náš plán
    Na nábore sa podieľa viac ľudí zo školy, a tak je nutné všetky úlohy starostlivo rozvrhnúť. Dobré plánovanie prípravných prác a rozdelenie úloh sú piliermi úspechu a minimalizácie stresu. Povieme si, ako vhodne zapojiť súčasných študentov. Ukážeme, že príklady z obchodnej praxe nie sú klišé. Tak, ako sú zamestnanci súkromných firiem vedení k tomu byť vždy zákaznícky orientovaní, i školský tím musí ťahať za jeden povraz a orientovať sa na uchádzačov.

Ukážka prezentácie

Pre koho je školenie určené

Kurz je určený všetkým pracovníkom stredných škôl, ktorí sa starajú o prijímacie konanie, propagáciu, reklamu, PR alebo marketing. Typicky sú to riaditelia, zástupcovia riaditeľov, výchovní poradcovia, ale tiež učitelia, ktorí sa o propagáciu starajú nad rámec svojich pracovných povinností. Kurz je určený všetkým, ktorým nie je ľahostajný osud ich školy a chcú zistiť, ako efektívne zaistiť jej budúcnosť.

Cena a organizačné informácie

Cena: 74,90 € bez DPH – cena zahŕňa materiály ku školeniu a drobné občerstvenie
  Po zaplatení a absolvovaní školenia obdržia účastníci certifikát
  Školenie trvá 5 vyučovacích hodín
  Pokyny k platbe, storno podmienky nájdete tu

Prihláška na školenie

Na toto školenie nie je možné sa prihlásiť
K tomuto školeniu v súčasnej dobe nie sú vypísané žiadne termíny.

Požiadajte o termín vo vami zvolenom mieste alebo usporiadajte školenie len pre Vás na Vašej škole! Napíšte na moravkova@nezzazvoni.sk alebo rovno volajte na +420 736 624 840.