Školský Instagram: ako začať krok za krokom

Jakub RohMarketingové tipy

Instagram je s miliardou užívateľov druhou najväčšou sociálnou sieťou na svete. Zároveň ide o sieť, ktorú niektorí vaši žiaci i uchádzači využívajú viac než Facebook. A aj keď neponúka toľko možností ako Facebook, nemala by na neho žiadna moderná škola zabúdať. Množstvo vašich uchádzačov je tu každý deň a bola … Pokračovat na článek

Darček k ukončeniu školského roka: Dotazník, ktorý vám v septembri naštartuje nábor

Jakub RohMarketingové tipy

Základom každého dobrého rozhodnutia sú dáta. Preto sme pre vás v Než zazvoní ešte pre koncom školského roka pripravili jednoduchý dotazník, ktorým môžete v septembri odštartovať nový nábor. Na začiatku školského roka môžete získať jedny z najcennejších dát, na ktorých môžete stavať. Do vašej školy totiž prídu noví prváci, ktorí ešte pred 2 … Pokračovat na článek

Dobře budovaný brand může být největší výhoda školy

Jakub RohMarketingové tipy, Novinky

V rozhodování uchazečů o střední škole hraje roli spousta faktorů – nabídka oborů, názory rodičů, zážitek ze dne otevřených dveří, reputace školy či vzdálenost od bydliště a možnosti dopravy. A jedním z možných faktorů je právě i brand (značka), který je souhrnem všech předchozích faktorů a mnohem více. Ale popořadě - co je ... Pokračovat na článek

Facebook není školní nástěnka

Lucia ŠtefaňákováMarketingové tipy, Novinky

facebook pro školy

S nástupem internetu se informace o škole začaly přesouvat na web a v současnosti si nelze představit, že by škole neměla vlastní web. Internet se ale posouvá kupředu a statické informační stránky pro komunikaci už nestačí. A jedním z nástrojů, který tvoří moderní komunikaci je právě Facebook.

7 tipov ako nestratiť uchádzačov. Premeňte prihlášky na zápisné lístky

Lucia ŠtefaňákováMarketingové tipy

Podaním prihlášky, ba ani zápisného lístka boj o uchádzača nekončí. Konkurencia sa bude snažiť získať Vašich žiakov aj cez prázdniny. Vyhnúť sa situácii, kedy na začiatku roku učitelia prídu do poloprázdnych tried, sa dá jediným spôsobom - dôslednou prácou a úsilím o nestratenie kontaktu s uchádzačmi. 1. K uchádzačom pristupujte ... Pokračovat na článek

Ako si urobiť Audit dňa otvorených dverí zdarma na vašej škole

Jakub RohMarketingové tipy

S jesenným obdobím prichádza sezóna dní otvorených dverí. Ako ukazuje náš prieskum medzi strednými školami, viac ako 80 % opýtaných škôl plánuje v tomto školskom roku uskutočniť dva a viac dní otvorených dverí. Zároveň ich však považujú za jednu z najväčších výziev v marketingu školy. Mať perfektný deň otvorených dverí sa totiž vypláca – podľa … Pokračovat na článek

9 vecí, ktoré by ste mali v nábore stihnúť do začiatku septembra

Jakub RohMarketingové tipy

Pripravili sme pre vás krátky zoznam dôležitých náborových aktivít, ktoré by už mali byť hotové. Ak ale nie sú, september je posledným mesiacom, kedy s nimi začať. Použite tento zoznam ako inšpiráciu a pridajte sa do našej Facebookové skupiny, kde s nami môžete o školskom marketingu konverzovať kedykoľvek!

Plánovanie kampane – tipy, triky, rady

Jakub RohMarketingové tipy

V rámci plánovania náborovej kampane sú niektoré aktivity dôležitejšie než ostatné. V tomto príspevku sa zameriame na jednu z tých najdôležitejších – správne nastavenie cieľov. Ďalej vám dáme ukážkovú šablónu s plánom a nakoniec odpovieme na 3 časté dotazy, ktoré často dostávame.

5 tipov ako nestratiť uchádzačov

Aneta KošíkováMarketingové tipy

Deviataci už svoje prihlášky podali, avšak do septembra uplynie ešte veľa času. Niektoré školy milo prekvapil počet záujemcov o štúdium, avšak ani v tejto chvíli nemajú vyhraté, sú totiž ešte len na začiatku cesty udržania uchádzača až do septembra. Iné školy naopak sklamal nízky počet prihlášok, a naviac o žiakov ... Pokračovat na článek