Analýza potrieb školy
alebo ako premeniť potencionálnych uchádzačov na budúcich študentov
Chcete získať čo najviac uchádzačov o štúdium na Vašej škole? Potrebujete sa dostať do povedomia? Snažíte sa budovať značku školy? Marketingový sprievodca je pre Vás ideálnym riešením.
Za posledný rok sa výrazne zmenil spôsob komunikácie a prezentácie škôl. Tradičné náborové aktivity ako dni otvorených dverí, burzy alebo návštevy základných škôl sú nedostupné, alebo výrazne obmedzené. Jedinou šancou, ako na túto situáciu efektívne reagovať, je presunúť svoje propagačné aktivity do on-line úrovne.
Marketingový sprievodca Vám dá komplexný prehľad o tom, či je Vaša škola pripravená na online náborovú kampaň a komunikáciu s uchádzačmi.
Spoločne prejdeme Váš web, zameriame sa na obsah sociálnych sietí, preberieme, akým spôsobom komunikujete s cieľovými skupinami a ako najlepšie viesť náborovú kampaň. Zistíte, v čom ste výnimočná škola a kde máte priestor na zmeny.