školení
Ako dostať školu do médií?
Základy školského PR (Public Relations)
O školení
Na školení sa vysvetľujú princípy a zákutia marketingového odvetvia nazývaného PR - public relations. Pomáha budovať vzťah školy s verejnosťou prostredníctvom médií a špeciálnych kampaní. Dáme vám tipy a triky, ako dostať školu do novín, rádia a k miestnym blogerom, ako si vybudovať dlhodobý vzťah s médiami a ako využiť vlastných žiakov na propagáciu. A čo je najlepšie, dozviete sa, ako získať mediálny priestor zadarmo, čo vašej škole umožní výrazne znížiť výdavky na reklamu.
AKREDITOVANÉ ŠKOLENIE OD PROFESIONÁLOV
Všetci naši školitelia sú profesionáli s dlhoročnými skúsenosťami v oblasti komerčného, politického a školského marketingu. Ak nebudete so školením spokojní, spoločnosť Než zazvoní vám garantuje vrátenie 100 % účastníckeho poplatku.

Každý účastník dostane vzdelávacie materiály ku školeniu
Čo si zo školenia odnesiete?
- Dozviete sa, čo je PR, prečo je pre vás dôležité a ako vám môže pomôcť.
- Pochopíte, ako fungujú médiá, a budete vedieť, čo redaktori potrebujú a hľadajú v obsahu.
- Naučíme vás, ako využiť silu PR nielen prostredníctvom médií, ale aj v internej komunikácii so zamestnancami a študentmi.
- Naučíte sa vybrať si správne médiá, s ktorými budete pracovať. Kedy použiť miestnych influencerov, rozhlas a kedy tradičné printové médiá?
- Ukážeme vám, ako napísať tlačovú správu, za ktorú by sa nemusel hanbiť ani hovorca nadnárodnej spoločnosti.
- Dozviete sa, kde vám vzťahy s médiami môžu uškodiť a kedy sú už médiá ochotné zaplatiť za vašu spoluprácu.
Obsah školenia
Ako môže PR pomôcť vašej škole
Čo sú to vzťahy s verejnosťou, prečo je dôležité mať vzťah s verejnosťou a ako ho dosiahnuť? Aký je rozdiel medzi reklamou a PR?
Ako neplatiť za reklamu
Všadeprítomná reklama otupuje naše zmysly a my ju prestávame vnímať. Preto je dôležité odovzdať svoje posolstvo iným spôsobom.
Komunikácia s médiami
Dozviete sa, ako posunúť svoj vzťah s médiami na vyššiu úroveň - ako zvládnuť rozhovor, reportáž alebo súťaž.
Ako napísať tlačovú správu
Naučíme vás, ako napísať dokonalú tlačovú správu, ktorú môžete poslať najväčším médiám v krajine.
Rizikové faktory PR
Ukážeme vám, kde môžu vzťahy s médiami škole uškodiť, kedy chcú médiá platiť a akej spolupráci sa vyhnúť.
Tipy a triky z praxe
Ako dosiahnuť najlepšie výsledky? Dobré a zlé príklady mediálnych vystúpení škôl a rady redaktora a odborníka na PR.
Povedali o školení
„Školení bylo úžasné, zapracovali jsme z něj několik poznatků a taky jsme udělali na naší škole dotazníkové šetření.“
- Alena Černá, Obchodní akademie Neveklov
Pre koho školenie určené?
Kurz je určený všetkým pracovníkom stredných škôl, ktorí sa starajú o prijímacie konanie, propagáciu, reklamu, PR alebo marketing. Väčšinou sú to riaditelia, zástupcovia riaditeľov, výchovní poradcovia, mnohokrát ale aj učitelia, ktorí sa o propagáciu starajú nad rámec svojich pracovných povinností. Kurz je určený všetkým, ktorým nie je ľahostajný osud ich školy a chcú zistiť, ako efektívne zabezpečiť jej budúcnosť.
Cena a organizačné informácie
- On-line školenie: 72,9 € bez DPH – cena zahŕňa materiály ku školeniu.
- Prezenčné školenie: 84,9 € bez DPH – cena zahŕňa materiály ku školeniu, občerstvenie.
- Počet účastníkov je obmedzený na 10 osôb.
- Po zaplatení a absolvovaní školenia dostanú účastníci certifikát.
- Školenie trvá 5 vyučovacích hodín.
- Pokyny k platbe, storno podmienky nájdete tu.
Aktuálne termíny
There are currently no events.
Rýchly kontakt
