školenie

Deň otvorených dverí

Získajte budúcich žiakov na najdôležitejšej akcii celého náboru

O školení

Deň otvorených dverí je najdôležitejšia udalosť školského náboru - všetky burzy, veľtrhy, návštevy na ZŠ i on-line kampane smerujú k jedinému cieľu: aby na dni otvorených dverí prišlo čo najviac záujemcov. Prečo? Pretože štatisticky máte 65% šancu, že vašich návštevníkov uvidíte v septembri v lavici. Ako ale zabezpečiť, aby ich bolo čo najviac? Dať pozvánku týždeň pred DOD na web už roky nestačí. Na školení vás naučíme, ako DOD propagovať, ako ho vylepšiť aj ako na neho nadviazať, aby uchádzači získali zážitok, na ktorý nezabudnú minimálne do septembra ďalšieho roka.

Akreditované školenia od profesionálov

Deň otvorených sŕdc je akreditovaný ako vzdelávací program DVPP pod č.j. MSMT-40314/2020-2-993. Všetci naši školitelia sú odborníci s dlhoročnou praxou v komerčnom, politickom a školskom marketingu. V prípade, že nebudete so školením spokojní, Než zazvoní garantuje vrátenie 100% poplatku za účasť.
Image
Každý účastník dostane vzdelávacie materiály ku školeniu

Čo si zo školenia odnesiete?

  • Zaistíte dobrú prípravu najdôležitejšej marketingovej príležitosti školského roka
  • Dozviete sa, ako integrovať DOD do celej marketingovej kampane
  • Dokážete pripraviť pútavý program, ktorý zaujme žiakov aj rodičov
  • Naučíte sa, ako deň otvorených dverí správne propagovať
  • Budete vedieť vypracovať aj vyhodnotiť dotazníky spokojnosti z vašej školy

Obsah školenia

Čo vieme o DOD z prieskumov?
Aká je úloha DOD pre uchádzačov? Čo chcú vidieť? Ako odradiť uchádzačov už na webe? A budú si vás pamätať aj o 2 roky neskôr?
Ako integrovať DOD do náboru?
Čo všetko musíte vedieť a urobiť pred tým, než vôbec začnete s propagáciou? Čo naopak urobiť až neskôr?
Ako propagovať váš DOD?
Kde sa oplatí zacieliť na uchádzačov a kam už radšej nedávať peniaze? A čo zvládnete s 80 na Facebooku?
Čo na DOD robiť a čo schovať?
Nie všetko, čo máte k dispozícii, je vhodné prezentovať uchádzačom. Viete napríklad, že si deti spájajú monitory v pomere 4:3 s nemodernou školou?
Ako na on-line DOD?
Klasické dni otvorených dverí už nie sú taká istota, ako kedysi. Ukážeme vám, ako osloviť tisíce uchádzačov naraz.
Čo sa dá robiť po DOD?
Ako osloviť uchádzača po DOD, aby ste posilnili pozitívny vzťah? A ako si otestovať, či váš DOD je skutočne dobrý?

Povedali o školení

Absolvování Vašeho školení nám pomohlo se zkvalitněním aktivit na Dnů otevřených dveří, kterých pořádáme více a využíváme Vámi zaslaných dotazníků, pomocí kterých provádíme průzkum mezi uchazeči"
-Mgr. Vít Oplatek, Katolické gymnázium Třebíč

Pre koho je školenie určené?

Kurz je určený všetkým pracovníkom stredných škôl, ktorí sa starajú o prijímacie konanie, propagáciu, reklamu, PR alebo marketing. Väčšinou sú to riaditelia, zástupcovia riaditeľov, výchovní poradcovia, mnohokrát ale aj učitelia, ktorí sa o propagáciu starajú nad rámec svojich pracovných povinností. Kurz je určený všetkým, ktorým nie je ľahostajný osud ich školy a chcú zistiť, ako efektívne zabezpečiť jej budúcnosť.

Cena a organizační informace

  • Cena ON-LINE: 72,9 € bez DPH - cena zahŕňa materiály ku školeniu
  • Cena PREZENČNÁ: 85,9 € bez DPH - cena zahŕňa materiály ku školeniu a občerstvenie
  • Po zaplatení a absolvovaní školenia obdržia účastníci certifikát DVPP
  • Školenie trvá 5 vyučovacích hodín
  • Pokyny k platbe, storno podmienky nájdete tu

Aktuální termíny

There are currently no events.

Rýchly kontakt

Image

Mgr. Zuzana Halabalová

Koordinátorka školení