školenie
Generácia Z
Ako pochopiť a osloviť dnešných mladých
O školení
Zaujíma vás, prečo sa ľudia do 25 rokov správajú "tak inak"? Čo ich poháňa dopredu? V českom i slovenskom vzdelávacom systéme dochádza k stretu generácií: generácia X a baby boomers (dnešný učitelia) vs. generácie Z (ich žiaci). Každá z týchto generácií vyrastala v inom historickom kontexte, čo utváralo ich vnímanie sveta. Rozdiely medzi generáciou učiteľov a žiakov vytvára v mnohých prípadoch trecie plochy, komunikačné bariéry a nepochopenie, čo má negatívny vplyv na spokojnosť oboch strán a znižuje to efektivitu vzdelávania aj náboru škôl. Na základe desiatok prieskumov, stoviek hodín skúseností s komunikáciou a marketingom ku generácii Z sme pre vás pripravili súhrn toho, ako generáciu Z osloviť a ako s ňou pracovať.
AKREDITOVANÉ ŠKOLENIE OD PROFESIONÁLOV
Školenie je akreditované ako vzdelávací program DVPP pod č.j. MSMT – 11465/2020-4-338. Všetci naši školitelia sú odborníci s dlhoročnou praxou v komerčnom, politickom a školskom marketingu. V prípade, že nebudete so školením spokojný, Než zazvoní garantuje vrátenie 100% poplatku za účasť.

Každý účastník dostane vzdelávacie materiály ku školeniu
Čo si zo školenia odnesiete?
- Zistíte, aké sú základné rysy generácií, pochopíte ich hodnoty a životné postoje.
- Odhalíme vám detailné informácie o generácii Z, pochopíte ich správanie a zistíte, aké využívajú technológie.
- Pochopíte špecifiká komunikácie s generáciou Z a naučíte sa poradiť si s jej možnými rizikami.
- Dozviete sa niečo o fragmentácii pozornosti a multitaskingu.
- Naučíme vás využívať silu vizuálnej komunikácie.
Obsah školenia
Podrobný vhľad do generácie
Aká je generácia Z? Zistite, aké hlavné hodnoty vyznáva, ako trávi svoj voľný čas, alebo prečo a ako študuje.
Pozornosť a ako ju získať
Generácia Z pracuje s pozornosťou inak, než všetky predchádzajúce. Multitasking a fragmentácia pozornosti je niečo, na čo si musíte dať pozor.
Stanovenie hodnôt školy
Viete, aké hodnoty považujú príslušníci generácie Z za dôležité? Myslíte si, že je to gender alebo ekológia? Možno budete prekvapení!
Autenticita a úprimnosť
Generácia Z cíti faloš na míle ďaleko. Nenechajte sa nachytať.
Vizuálna komunikácia
Zistite, aké sú špecifiká vizuálnej komunikácie - fotografie, videá. Naučte sa využívať tieto nástroje.
Mobilný prístup
Generácia, čo sa narodila s mobilom v ruke. Čo to znamená v komunikácii školy?
Povedali o školení
„Školení hodnotím jako velmi kvalitní a přínosné. S kolegyněmi, se kterými jsme školení absolvovaly, pracujeme na uvádění získaných informací do praxe. některé zavedeme co nejdříve, některé se musí uležet, popř. lépe promyslet.“
- Mgr. Ivana Chramostová, Základní škola Opava, Šrámkova 4
Pre koho je školenie určené?
Kurz je určený všetkým pracovníkom stredných škôl, ktorí sa starajú o prijímacie konanie, propagáciu, reklamu, PR alebo marketing. Väčšinou sú to riaditelia, zástupcovia riaditeľov, výchovní poradcovia, mnohokrát ale aj učitelia, ktorí sa o propagáciu starajú nad rámec svojich pracovných povinností. Kurz je určený všetkým, ktorým nie je ľahostajný osud ich školy a chcú zistiť, ako efektívne zabezpečiť jej budúcnosť.
Cena a organizačné informácie
- On-line školenie: 72,9 € bez DPH – cena zahŕňa materiály ku školeniu.
- Prezenčné školenie: 85,9 € bez DPH - cena zahŕňa materiály ku školeniu a občerstvenie.
- Po zaplatení a absolvovaní školenia dostanú účastníci certifikát.
- Školenie trvá 8 vyučovacích hodín.
- Pokyny k platbe, storno podmienky nájdete tu.
Rýchly kontakt
