školenie
Prihláška je len začiatok
Moderný nábor nekončí dňom otvorených dverí
O školení
Ako prihlásených priviesť do lavíc? Každý, kto sa v školstve pohybuje vie, že počet prihlášok a skutočný počet nastúpených je veľmi rozdielny. Dokonca aj počet zápisových lístkov a počet detí v laviciach prvý školský deň je tiež rozdielny. My pritom nechceme prísť ani o jediného žiaka. Prečo žiaci ešte cez prázdniny menia svoje rozhodnutie a ako si udržať čo najviac prihlásených? To je obsahom školenia Prihláška je len začiatok. Ukážeme si nutné minimum, ktoré by mala každá škola dodržať, aby neprichádzala zbytočne o žiakov. Predstavíme nástroje a praktické ukážky ako dotiahnuť proces prihlásenia do úspešného konca - práce a aktívne zapojenie nových žiakov, zber dát, SMSky, direct call a vybrané prvky internetového marketingu.
AKREDITOVANÉ ŠKOLENIE OD PROFESIONÁLOV
Školenie je akreditované ako vzdelávací program DVPP pod č.j. MSMT- 33041/2018-1-934. Všetci naši školitelia sú odborníci s dlhoročnou praxou v komerčnom, politickom a školskom marketingu. V prípade, že nebudete so školením spokojný, Než zazvoní garantuje vrátenie 100% poplatku za účasť.

Každý účastník dostane vzdelávacie materiály ku školeniu
Čo si zo školenia odnesiete?
- Povedomie o princípoch moderného marketingu.
- Zistíte, aký produkt ponúkate uchádzačom a ako ho komunikovať.
- Ukážky využitia techník v praxi na príklade konkrétnej školy.
- Povedomie o marketingových technikách a možnostiach ich uplatnenia na vašej škole.
- Schopnosť dotiahnuť náborový proces do konca a "vo finiši" nestratiť niekoľko cenných žiakov.
Obsah školenia
Princípy školského marketingu
Idete školu predávať ako rožok? Čo všetko je súčasťou vašej ponuky? A ako to všetko za školu komunikovať?
Ako odlíšiť vašu školu?
Na trhu existuje veľa podobných produktov - mobilní operátori, predajcovia topánok, výrobcovia mobilov. Ako odlíšiť vašu značku od konkurencie?
Komunikácia nekončí s DOD
Čo všetko sa dá robiť po rozlúčke s posledným návštevníkom DOD? Ako zabezpečiť, aby na vás za dva dni nezabudli?
Kľúčové body pre komunikáciu
Od posledného dňa otvorených dverí existuje minimálne 6 miest v čase, kedy je možné osloviť študentov a ubezpečiť ich v rozhodnutí.
Prijímačky ako moderná služba
Prijímačky môžu byť stresová záležitosť, ale tiež príležitosť, vďaka ktorej o vašej škole budú rozprávať uchádzači ešte pol roka. Ako na to?
Využitie spätnej väzby v škole
Chcete mať budúci rok viac študentov? Zistite, čo vás ako školu trápi najviac a zamedzte negatívnej povesti hneď v zárodku.
Povedali o školení
„Chtěla bych poděkovat Než zazvoní za inspiraci pro marketing školy, kterou jsem na školení získala.“
- Mgr. Ivana Brodecká, OA a SZdŠ Blansko
Pre koho je školenie určené?
Kurz je určený všetkým pracovníkom stredných škôl, ktorí sa starajú o prijímacie konanie, propagáciu, reklamu, PR alebo marketing. Väšinou sú to riaditelia, zástupcovia riaditeľov, výchovní poradcovia, mnohokrát ale aj učitelia, ktorí sa o propagáciu starajú nad rámec svojich pracovných povinností. Kurz je určený všetkým, ktorým nie je ľahostajný osud ich školy a chcú zistiť, ako efektívne zabezpečiť jej budúcnosť.
Cena a organizačné informácie
- Cena ON-LINE: 72,9 € bez DPH – cena zahŕňa materiály ku školeniu.
- Cena PREZENČNÁ: 85,9 € bez DPH – cena zahŕňa materiály ku školeniu a občerstvenie.
- Po zaplatení a absolvovaní školenia dostanú účastníci certifikát.
- Školenie trvá 5 vyučovacích hodín.
- Pokyny k platbe, storno podmienky nájdete tu.
Aktuálne termíny
There are currently no events.
Rýchly kontakt
