školenie

Ako na školský web

Ako postaviť školský web, ktorý vám získa uchádzačov?

O školení

Školenie Ako na školský web vám pomôže pri tvorbe nového školského webu, úprave existujúceho alebo zadávanie kritérií pre výberové konanie na jeho vytvorenie. Veľa škôl v SR sa nedopatrením uvrhne do nezávideniahodnej situácie vďaka nedostatočne špecifikovaným parametrom pre dodávateľov. Stále bežný je aj klasický vendor lock-in, kedy sa škola stane doslova rukojemníkom jednej konkrétnej spoločnosti. Ukážeme vám príklady zlej aj dobrej praxe, zlé aj dobré weby a cenné poznatky, ktoré môžu škole ušetriť desaťtisíce a veľa starostí.

AKREDITOVANÉ ŠKOLENIE OD PROFESIONÁLOV

Školenie je akreditované ako vzdelávací program DVPP pod č.j. MSMT-21884/2020-4-583. Všetci naši školitelia sú odborníci s dlhoročnou praxou v komerčnom, politickom a školskom marketingu. V prípade, že nebudete so školením spokojný, Než zazvoní garantuje vrátenie 100% poplatku za účasť.
Image
Každý účastník dostane vzdelávacie materiály ku školeniu

Čo si zo školenia odnesiete?

  • Návod, ako správne pripraviť výberové konanie
  • Povedomie o procese, ktorý školu pri tvorbe nových webových stránok čaká
  • Časovú náročnosť výstavby webu a požiadavky na školu zo strany dodávateľa
  • Povedomie o pravidlách prístupnosti podľa vyhlášky Ministerstva vnútra
  • Predstavenie osvedčených Open Source riešení, ktoré sú k dispozícii zadarmo
  • Ukážky zlých príkladov, ktorých sa školy dopustili

Obsah školení

Čo má školský web plniť
Webové stránky má dnes každá škola. Zamysleli ste sa ale niekedy nad tým, prečo? Ak nemáme odpoveď, ťažko postavíme kvalitné stránky.
Ako má web vyzerať
Čo je to UX a UI? Prečo je to dôležité? A prečo tá najdôležitejšia časť práce prebehne ešte pred tým, než na web napíšete prvú čiarku?
Ako sa stavia web
Kvalitný web prejde 4 fázami vývoja. Školy to ale často nevedia a omylom si objednávajú iba poslednú a nesplnia svoje ciele.
Čo má na webe byť
Školy zahlcujú svoje už tak komplikované weby radom zbytočných prvkov. Nie je ale cieľom odovzdať všetko, stačí to podstatné.
Dobré a zlé príklady v praxe
Ukážeme si oceňované aj zlé školské weby a poradíme vám, čo zmeniť na vašom webe. Veľakrát stačí málo a výsledok je úplne iný.
Osvedčené riešenia zadarmo
Kvalitný web nie je lacný. Napriek tomu existuje veľa nástrojov, ktoré vám môžu pomôcť zdarma. Ukážeme si ich prehľad.

Povedali o školení

„Dozvěděl jsem se spoustu zajímavých a podnětných informací. Určitě je využijeme při propagaci školy.“
- Ing. Lukáš Nepokoj, SOŠ a SOU Vocelova, Hradec Králové

Pre koho je školenie určené?

Kurz je určený všetkým pracovníkom stredných škôl, ktorí sa starajú o prijímacie konanie, propagáciu, reklamu, PR alebo marketing. Väčšinou sú to riaditelia, zástupcovia riaditeľov, výchovní poradcovia, mnohokrát ale aj učitelia, ktorí sa o propagáciu starajú nad rámec svojich pracovných povinností. Kurz je určený všetkým, ktorým nie je ľahostajný osud ich školy a chcú zistiť, ako efektívne zabezpečiť jej budúcnosť.

Cena a organizačné informácie

  • On-line školenie: 72,9 € bez DPH – cena zahŕňa materiály ku školeniu.
  • Prezenčné školenie: 85,9 € bez DPH - cena zahŕňa materiály ku školeniu a občerstvenie.
  • Po zaplatení a absolvovaní školenia dostanú účastníci certifikát.
  • Školenie trvá 4-5 vyučovacích hodín (podľa počtu prihlásených a dĺžky diskusie).
  • Pokyny k platbe, storno podmienky nájdete tu.

Rýchly kontakt

Image

Mgr. Zuzana Halabalová

Koordinátorka školení