O školení
Propagácia a marketing sa v stále väčšej miere presúvajú na internet. 92 % rodičov a 95 % žiakov hľadá informácie o školách pre svojich potomkov na internete. Napriek tomu školy stále tvrdošijne lipnú na starých off-line postupoch. Z našich výskumov vieme, že minimum škôl sa venuje e-mailovému marketingu a prakticky žiadna škola nepoužíva reklamu vo vyhľadávačoch. Niektoré školy dokonca ani nemajú upravený web tak, aby návštevníci mohli ľahko nájsť informácie o prijímacom konaní. A potom sa čudujú, že majú málo prihlásených žiakov.
„Ve své praxi se snažím využívat všechny informace, které jsem načerpala na Vašem školení – například vzhled a uspořádání webové stránky, vhodný obsah nabídky „pro uchazeče“. Také jsem se zorientovala v Google Analytics a plně tuto službu využívám.“Ing. Iveta Matušková, Střední škola železniční a stavební, Bulharská, Šumperk
Čo si účastníci školenia odnesú?
- Zoznámite sa s prieskumami o správaní uchádzačov a ich rodičov pri vyhľadávaní informácií.
- Ukážeme Vám, aké nástroje internetového marketingu sú pre školy ideálne.
- Pochopíte, ako zapadá internetový marketing do komunikácie školy a náborového procesu.
- Naučíte sa zvoliť správne nástroje internetového marketingu pre každú časť náboru.
- Zistíte, že začať točiť videá je jednoduché a Vašu komunikáciu to posunie ďaleko pred konkurenciu.
Obsah školenia
- Dáta o používaní internetu a internetového marketingu. Ako sa správajú vaši zákazníci na internete? Čo ich zaujíma, čo potrebujú vedieť a ako často chodia na váš web?
- Čo je internetový marketing? Na internete existujú stovky nástrojov, ktoré by školy mohli používať. My sme z nich vybrali tie, ktoré sú pre školy najefektívnejšie.
- Porovnanie internetového a klasického marketingu. Oplatí sa školám investícia do tlače, bilbordov, alebo je lepšie propagovať sa len na internete? Nahradí pre školy internetový marketing offline aktivity?
- Mobilný prístup. Instagram sa konzumuje iba prostredníctvom mobilu, Facebook takmer výlučne tiež a polovica návštevníkov vášho webu sa na webovú stránku díva na malej obrazovke svojho telefónu. Na čo je potrebné dať si pozor?
- Textácia a copywriting. Ako písať na webe tak, aby ste oslovili čím viac ľudí? Ako fungujú smajlíci a na akých je potrebné si dať pozor?
- Základy sociálnych sietí a webu. Ako zapadajú web, Facebook a Instagram do komunikácie školy? Ako ich správne prepojiť a využívať?
- Obsahový marketing. Ako písať články a prečo sú pre vás dôležité. Tipy, triky a námety.
- Internetové školské katalógy. Oplatí sa do nich investovať alebo na nich stačí byť?
- Emailový marketing. Posielajte pekne vyzerajúce emaily tisícom ľudí naraz. Zadarmo!
- PPC reklama. Reklama s platbou za preklik je najlacnejšou cestou, ako na web dostať uchádzačov a ich rodičov. Povieme si, ako funguje a na čo je potrebné si dať pozor.
- Google Moja Firma. Najsilnejší nástroj v lokálnom marketingu. Povieme si, čo to je a ako ho využiť. To najlepšie? Je zadarmo.
- Video v dobe internetu. Prečo začať natáčať videá a ako na to? Tipy, triky a ukážky z praxe.
Ukážka prezentácie
Pre koho je školenie určené
Kurz je určený všetkým pracovníkom stredných škôl, ktorí sa starajú o prijímacie konanie, propagáciu, reklamu, PR alebo marketing. Typicky sú to riaditelia, zástupcovia riaditeľov, výchovní poradcovia, ale tiež učitelia, ktorí sa o propagáciu starajú nad rámec svojich pracovných možností. Kurz je určený všetkým, ktorým nie je ľahostajný osud ich školy a chcú zistiť, ako efektívne zaistiť jej budúcnosť.
Cena a organizačné informácie
Cena: 64,90 € bez DPH – cena zahŕňa materiály ku školeniu
Po zaplatení a absolvovaní školenia obdržia účastníci certifikát
Školenie trvá 6 vyučovacích hodín
Pokyny k platbe, storno podmienky nájdete tu
Prihláška na školenie
Požiadajte o termín vo vami zvolenom mieste alebo usporiadajte školenie len pre Vás na Vašej škole! Napíšte na kosikova@nezzazvoni.sk alebo rovno volajte na +421 944 285 670.